×

Facebook zmienił nazwę i logo! Znana numerolog objaśnia co kryje nowa nazwa!

Facebook zmienił nazwę, gdy tylko zaczął odnosić pierwsze sukcesy, doprowadzając tym samym do gigantycznych zawirowań. Mark Zuckerberg nie mógł się spodziewać, że wprowadzenie drobnej modyfikacji pociągnie za sobą lawinę kłopotów. Od tego momentu serwis społecznościowy spotyka wiele przeciwności! Najbardziej znana polska numerolog Kaja Bochniak na swoim instagramie rzuca ciekawą perspektywę na przyczyny złej passy i problemów Facebooka. Czy zmiana nazwy pozwoli wypłynąć firmie Zuckerberga na szersze wody? Teoria jest niezwykle ciekawa. Zaskakujące jak jej analiza numerologiczna pokrywa się z faktami!

Wirtualna rzeczywistość

Po ostatnich problemach Facebooka wszyscy zdają sobie sprawę, że już nigdy nie będzie taki jak dawniej. Ogólnoświatowa awaria serwisu społecznościowego była okazją, aby dokładniej przyjrzeć się funkcjonowaniu firmy Marka Zuckerberga. Mało kto wie, jaką nazwę pierwotnie nosiła platforma.

Gdy w 2004 roku Zuckerberg zarejestrował adres URL „http://www.thefacebook.com”, rozpoczęła się nowa era. The Facebook połączył cały świat. Wspaniała idea nawiązywania oraz podtrzymywania kontaktów z ludźmi mieszkającymi w najróżniejszych zakątkach kraju czy świata szybko jednak ustąpiła miejsca problemom piętrzącym się przed. największą firmą technologiczną świata. Co ciekawe, zbiegło się to w czasie ze zmianą nazwy serwisu!

Niedługo po osiągnięciu spektakularnego sukcesu założyciel serwisu podjął decyzję o zmianie nazwy na Facebook. Właśnie ona na lata zakodowała się w społecznej świadomości. Niestety wkrótce po tej zmianie firma zaczęła zmagać się z rozmaitymi problemami. Wycieki danych, oskarżenia o cenzurę czy zauważalne zaangażowanie polityczne na przestrzeni kolejnych lat – z tymi zarzutami musiał mierzyć się Facebook. Mimi, że platforma stała się najpopularniejszym narzędziem do komunikacji na całym świecie, a wielu ludzi nie potrafi sobie już wyobrazić życia a nawet pracy bez Facebooka.

Po dziś dzień Mark Zuckerberg mierzy się ze skutkami afery Cambridge Analytica. Facebook został bowiem oskarżony o niewłaściwe zarządzanie danymi użytkowników. Prywatne informacje bezprawnie trafiły w ręce firmy Cambridge Analytica współpracującej ze sztabem wyborczym Donalda Trumpa.

Facebook zmienił nazwę

Przypomnijmy, że afera związana z Cambridge Analytica wybuchła w marcu 2018 r. The New York Times i The Guardian opublikowały wówczas materiały, z których jednoznacznie wynikało, że Cambridge Analytica pobrała informacje o 50 mln użytkowników Facebooka z jego bazy danych. Co ciekawe, Facebook sam przyznał, że liczba ta wynosiła aż 87 mln. To był jednak zaledwie początek problemów. W tym roku Facebook zaliczył kilka ogromnych awarii, które spowodowały, że miliony ludzi na długi czas straciły dostęp do ulubionych komunikatorów. Firma odnotowała  straty na giełdzie, a na czas awarii spora część użytkowników odeszła do konkurencji m.in. na Twittera.

Po tylu problemach wydawało się oczywiste, że serwis będzie szukał sposobów na odrobienie strat i przekonanie swoich użytkowników, że poważnie podchodzi do problemów. Nikt jednak nie sądził, że platforma zdecyduje się na tak odważny krok, jakim jest ponowna zmiana nazwy a nawet logo! Wczoraj odbyła się globalna konferencja Facebook Connect, podczas której Mark Zuckerberg przedstawił wizję Facebooka przyszłości. Projekt pod nazwą Metawersum to „następca” mobilnego Internetu. Zdradził, że jego firma zmienia nazwę z Facebooka na Meta!

W trakcie swojego wystąpienia szef Facebooka przedstawił jak będzie wyglądał Internet w wirtualnej rzeczywistości. Zuckerberg odbył „spotkanie” ze znajomymi, którzy byli reprezentowani przez trójwymiarowe awatary. Wszystko miało miejsce we wspólnym wirtualnym pokoju przypominającym statek kosmiczny. Zuckerberg wyjaśniał, jakie zastosowania znajdzie nowa odsłona Internetu.

W metawersum będziesz mógł robić wszystko, co możesz sobie wyobrazić: pracować, robić zakupy, bawić się (…) zamiast patrzeć na ekran, będziesz się czuł, jakbyś tam był. Chcę, byśmy z czasem byli postrzegani jako firma związana z metawersum.

Czy właściciel Facebooka przy zmianie nazwy kierował się numerologią?

Gdy wczoraj Mark Zuckerberg ogłosił zmianę oficjalnej nazwy firmy z Facebook na Meta, pojawiło się wiele pytań odnośnie ukrytego znaczenia tego kroku. Okazuje się, że nowa nazwa może mieć istotne znaczenie w kontekście numerologii. Kaja Bochniak, która uchodzi za jedną z najlepszych numerolożek w Polsce, podzieliła się swoją teorią na temat podłoża numerologicznego działań Zuckerberga.

Koniec problemów?

Czy to oznacza, że zmiana nazwy na META może położyć kres problemom? Kaja Bochniak pisze, że biorąc pod uwagę numerologiczne aspekty jest to jak najbardziej możliwe.

Zmiana nazwy na META to wspaniałe posunięcie – to  numerologiczna 3! Sprzyja łączeniu ludzi, kreatywności, optymizmowi, zabawie, daje szczęście i poczucie bycia tu i teraz, możliwości wyrażania siebie z radością. W takich firmach wiele rzeczy idzie gładko, a ludzie lubią w nich pracować! Praca zespołowa, integracja, zadowolenie ze wspólnego tworzenia sukcesu!  I tak właściciel Facebooka mówił o nowej idei firmy.

Przypomnijmy, co mówił sam Mark Zuckerberg. Jego słowa do złudzenia przypominają komentarz numerolożki.

Chcemy kreować przyszłość, budować kreatywne technologie skupione na ludziach – „technologie socjalne”, naszą misją jest łączenie ludzi. Dzięki naszym produktom będziesz mógł robić wszystko co sobie możesz wyobrazić. Dzięki META będziesz mógł wyrazić siebie w radosny sposób, być tu i teraz razem z przyjaciółmi, nie sam przy swoim komputerze.

Czy jesteśmy właśnie świadkiem niesamowitej przemiany giganta? Czy problemy Facebooka nareszcie się skończą, a ustąpi im kreatywność, radość i bezproblemowe łączenie ludzi?

Fotografie: Facebook, Twitter, Instagram

Może Cię zainteresować

zamknij