×

Firma Koral zabrała głos ws. ceny lodów Ekipy Friza. „Jasno ją określiliśmy”

Te lody to hit. Koral uruchamia kolejną linię produkcyjną, ponieważ popyt gwałtownie rośnie. Przebojem sezonu są lody Ekipy z logo popularnych youtuberów.

Firma z tradycją

Historia lodów Koral sięga 1979 r. Wtedy właśnie bracia Marian i Józef Koral założyli w Limanowej rodzinną firmę produkującą lody. W 1997 roku po raz pierwszy zaangażowali gwiazdę do promocji swoich produktów. Była to Katarzyna Figura.

Potem lody Koral reklamowali między innymi Maryla Rodowicz, Maciej Musiał, Artur Żmijewski, Doda, Joanna Krupa, Daniel Olbrychski, Zbigniew Wodecki, Beata Kozidrak, a w tym sezonie firma promuje specjalny przysmak, firmowany logo popularnych youtuberów.

YouTube„>YouTube

YouTube„>YouTube

Lody Ekipy stały się tak wielkim hitem, że trzeba będzie uruchomić specjalną linię produkcyjną.  Kupujący dosłownie zabijają się o te lody, nie zważając na cenę. Ponieważ sklepy, w obliczu rosnącego popytu, samowolnie podnoszą ceny lodów Ekipy Friza, producent postanowił przypomnieć, ile powinna ona wynosić. Jak ujawnia Mariusz Jurek, dyrektor generalny PLL Koral w rozmowie z portalem dla handlu.pl:

W związku z informacjami w sprawie rozpiętości cen oraz różnego rodzaju akcji sprzedażowych lodów Ekipy, chciałbym zakomunikować, że firma Koral jasno określiła tzw. sugerowaną cenę sprzedaży na poziomie 2 zł za sztukę za wersję 50 ml oraz 2,80 zł za sztukę za wariant XL o pojemności 65 ml. Wszelkie ceny jakie konsument spotyka w punktach sprzedaży są niezależnie i autonomicznie ustalane przez ich właścicieli czy też kierownictwo, a sama firma Koral nie ma na ten fakt żadnego wpływu.

Te lody to hit

Ekipa to zespół znajomych, zebranych przez Friza, popularnego youtubera, który ma 4,3 milionów subskrypcji. Wspólnie mieszkają, nagrywają filmiki i relacjonują swoje życie, co spotyka się z ogromnym zainteresowaniem młodych Polaków. Ich wspólny kanał ma już 1,4 mln subskrybentów i ponad 110 mln wyświetleń.

Doszło do tego, że na serwisach aukcyjnych pojawiły się oferty sprzedaży… papierków po lodach w cenach od 10 zł do nawet kilkudziesięciu tysięcy zł. Niektóre aukcje wystawiają komplet papierków oprawionych w ramkę. Mało tego, jest na nie popyt!

Jak przyznaje Mariusz Jurek, sukces przerósł oczekiwania firmy Koral. Obecnie trwają przygotowania do otwarcia nowej linii produkcyjnej.

Źródła: businessinsider.com.pl, businessinsider.com.pl
Fotografie: YouTube

Może Cię zainteresować