Po szale na lody, Ekipa wprowadza nowy produkt! Znów będą szturmować sklepy?
Poprzednia współpraca z marką Koral przyniosła ogromny sukces. Po lodach Friz wypuszcza nowy produkt. Tym razem stawia na napoje Ekipy.
Sukces lodów Ekipy
Puste lodówki, często abstrakcyjne ceny i setki postów „gdzie kupię lody Ekipy”. Z pewnością ta grupa odniosła sukces. Firma Koral podała, że Lody Ekipy były najlepiej sprzedającą się nowością w całej historii firmy. Niektóre źródła podają, że pierwsza partia wyprzedała się w jeden dzień! Dlatego nie ma w tym nic dziwnego, że popularni influencerzy chcą korzystać ze swojej chwili i postanowili podjąć się jeszcze jednej współpracy.
Napoje Ekipy. Produkcją zajmie się znana marka
Ekipa Holding i PPL Koral podpisała umowę ze spółką Krynica Vitamin, która jest wiodącym na rynku producentem napojów różnych marek dla zewnętrznych kontrahentów. W swojej ofercie mają napoje energetyczne i funkcjonalne w opakowaniach aluminiowych, szklanych i PET.
Pierwsze zamówienie na napoje sygnowane logiem Ekipy ma opiewać na ok. 7 mln złotych. Nie da się ukryć, że współpraca z Ekipą staje się powoli gwarantem sukcesu. Z pewnością znajdzie się wielu fanów nowego produktu.
Napoje już wkrótce pojawią się na półkach
Z końcem września na sklepowych półkach mają pojawić się napoje sygnowane logiem popularnej Ekipy. Są to oranżady w dwóch smakach: cytrynowym i truskawkowym, czyli takich, w jakich można było kupić wypuszczone wcześniej lody. Dostępne będą w puszkach o pojemności 250 ml i będą serią limitowaną, przez co ich dostępność może być ograniczona.
Poprzeczka jaką postawiły lody Koral-Ekipa jest bardzo wysoko zawieszona, a przed nami bardzo trudna i ważna rola dystrybutora, ale razem z naszymi partnerami zrobimy wszystko, aby i napoje Ekipa stały się kolejnym hitem sprzedaży i cieszyły swoim oryginalnym smakiem naszych konsumentów– mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.
Powtórzą sukces?
Chociaż pod postami na temat działalności Ekipy pojawiają się prześmiewcze komentarze, to jednego im nie można odmówić: wykorzystują swoją popularność w pełni i spieniężają sukces. Bez względu na to, co stworzą – znajdzie się mnóstwo chętnych, którzy kupią ich produkt. Ich targetem jest raczej młodsze pokolenie, więc działalność znanych youtuberów nie dla wszystkich może być zrozumiana.