×

Zakaz sprzedaży papierków lodów Ekipy. W serwisie OLX już ich nie kupimy

Zakaz sprzedaży papierków lodów Ekipy to wielki cios dla wszystkich nastolatków, którym jeszcze nie udało się upolować upragnionych smakołyków. Słynne łakocie jest produktem tak deficytowym, że w sieci trwa o nie prawdziwa walka. Młodzi ludzie są gotowi zapłacić za nie duże pieniądze.

OLX zakazuje

To lato bez dwóch zdań minie wszystkim nastolatkom pod znakiem lodów Ekipy. Najnowszy produkt autorstwa grupy polskich youtuberów stał się prawdziwym hitem. Trudno powiedzieć czy w rzeczywistości popyt na nie jest tak wielki, czy też ich ilość jest limitowana. Pewne jest, że zdobycie tych smakołyków w sklepie spożywczym graniczy z cudem. W związku z tym, w sieci rozwinął się handel z drugiej ręki.

Część nastolatków usiłowała nawet sprzedawać przez internet nie tyle lody, co papierki po nich. Sprzedaż toczyła się m.in. na portalu OLX, gdzie papierki po zjedzonych lodach osiągały astronomiczne ceny. Właścicielom serwisu najwyraźniej nie spodobała się ta praktyka, ponieważ postanowili zabronić handlu papierkami po lodach. OLX parę dni temu zaktualizował listę „przedmiotów zakazanych”, których sprzedaż na stronie jest niedopuszczalna.

Teraz oprócz przeterminowanych kosmetyków, usług e-mailingu, mułu węglowego czy cofania liczników, nie będzie można wystawiać także opakowań po lodach Ekipy. W dalszym ciągu papierki po lodach można jeszcze nabyć w serwisie Allegro, gdzie osiągają one astronomiczne ceny. Na niektórych aukcjach sprzedawcy wyceniają je nawet na kilkaset tysięcy złotych. Z drugiej strony nie brakuje głosów mówiących o tym, że jest to zabieg marketingowy napędzamy bezpośrednio przez Ekipę Friza w celu zwiększenia wartości marki, a tym samym podbicia cen ich akcji na giełdzie.

zakaz sprzedaży papierków lodów Ekipy 4

Zakaz sprzedaży papierków lodów Ekipy

Lody Ekipy Friza, produkowane przez Koral są dostępne w sprzedaży od marca tego roku. Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral w rozmowie z portalem Wirtualne Media przyznał, że produkt cieszy się wielką popularnością.

Zamówienia napływają lawinowo z całej Polski, zarówno ze strony sieci handlowych, jak i niezależnych punktów sprzedaży. Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-sto letniej historii tej firmy. Nieprawdopodobny popyt skłonił nas do uruchomienia dodatkowej linii produkcyjnej, która pozwoli wytwarzać ok. 1 mln sztuk lodów na dobę. Nadal pracujemy również nad poprawą dostępności poprzez poszerzenie kanałów dystrybucji.

Zainteresowanie produktem wynika w tym przypadku nie z jego wyszukanych walorów smakowych, lecz dobrej reklamy, opartej na wizerunku Ekipy.

Od początku wiedzieliśmy, że chcemy pracować z Ekipą, bo tylko oni w tej chwili potrafią stworzyć coś tak wyjątkowego – utrzymywać doskonałe liczby wyświetleń na YouTube, docierać do milionów fanów na Instagramie, stworzyć własną linię ubrań i wypromować ją z takim sukcesem. No i oczywiście być na ustach całej Polski – od magazynu Forbes, przez program Kuby Wojewódzkiego, do setek fanpage’y i rozmów na ulicy. Dla mnie są na ten moment absolutnym numerem jeden i tylko z nimi mogliśmy związać najlepszą markę lodów w Polsce.

Dla tych, którzy jeszcze nie kupili lodów Ekipy nie pozostaje nic innego, jak liczyć na to, że produkt wkrótce wróci do sklepów.

Fotografie: Facebook (miniatura wpisu), Facebook

Może Cię zainteresować

zamknij