in

5 efektywnych ćwiczeń, do których wykonania potrzebujesz tylko i wyłącznie krzesła! Super działają!

Wcale nie musisz martwić się tym, że sezon wakacyjny prawie w pełni. Nie zdążyłaś ujędrnić swojego ciała przed urlopem? Nie rozpaczaj tylko bierz się do ćwiczeń. Nie odkładaj tego na następne wakacje. Możesz w każdej chwili zmienić swój wygląd i nastawienie do sportu. Zacznij od tego, co możesz zrobić w domu, a sama zobaczysz, że w łatwy sposób można osiągnąć efekty. Wystarczy tylko trochę chcieć!

Tym razem możesz skorzystać z tych 5 prostych ćwiczeń, wykorzystujących krzesełko. Kto zaczyna razem ze mną?!

Stań tyłem do krzesełka. Jedną nogę oprzyj na krzesełku, a drugą uginaj. Nie zapominaj o prostych plecach. Zrób 3 serie po 25 powtórzeń na każdą nogę.

cwiczenia z krzeselkiem (1)Udostępnij

Połóż się na plecach, nogi umieść na krzesełku, a biodra wypychaj do góry. Staraj się nie kłaść pośladków na ziemi. Zrób 3 serie po 15 powtórzeń.

cwiczenia z krzeselkiem (2)Udostępnij

Stań przodem do krzesełka. Wchodź na nie jedną nogą, gdy będziesz na górze, podnieś drugą i schodząc zegnij tą, którą wchodziłaś. Zrób 3 serie po 15 powtórzeń na każdą nogę.

cwiczenia z krzeselkiem (3)Udostępnij

Pompki z wykorzystaniem krzesełka. Zrób 3 serie po 15 powtórzeń.

cwiczenia z krzeselkiem (4)Udostępnij

Oprzyj górną część pleców na krzesełku i pracuj jedynie biodrami. Zrób 3 serie po 15 powtórzeń.

cwiczenia z krzeselkiem (5)Udostępnij

Źródło: facebook.com | Fotografie: facebook.com