×

Anna Lewandowska o problemach po ciąży. Prosi nawet swoje fanki o radę

Anna Lewandowska o problemach po ciąży. Celebrytka regularnie dzieli się na Instagramie newsami na swój temat i zachęca fanów do zdrowego stylu życia. Jej ciąże można uznać za jedne z najbardziej medialnych w kraju. Teraz sportsmenka próbuje pokazać, że musi zmagać się z takimi samymi problemami, jak inne kobiety.

Nigdy nie lukrowała obrazu macierzyństwa

Nie da się ukryć, że dla wielu polskich matek Anna Lewandowska jest wzorem do naśladowania. Po tym, jak urodziła się Klara, celebrytka dzieliła się z innymi kobietami swoimi trudnymi doświadczeniami.

Przyznała wtedy, że trwający niemal 30 godziny poród był dla niej ogromną traumą. Gwiazda mogła nawet stracić życie. Lewandowska wyznała, że straciła bardzo dużo krwi i mimo że jest sportsmenką, sytuacje okołoporodowe należą do najtrudniejszych doświadczeń w jej życiu.

W wywiadzie dla „Vivy” mówiła wtedy:

Jestem fighterką, podejmuję rękawicę. To też mi pokazało, że jestem mocna, że nie ma rzeczy niemożliwych i trzeba się cieszyć każdą chwilą.

Pomimo trudnych doświadczeń, zdecydowała się na drugą ciążę i na początku maja Anna Lewandowska urodziła Laurę.

Anna Lewandowska o problemach o ciąży

Choć druga córeczka znanej pary ma już miesiąc, Lewandowska nie ukrywa, że nadal ciężko jej dojść do siebie po porodzie.

Tym razem oznajmiła, że ma problemy ze snem podczas pełni księżyca, a po drugiej ciąży doskwiera jej zatrzymywanie wody w organizmie. W swoim poście na Instagramie, napisała:

Gorszy sen, częste pobudki, zatrzymanie wody w organizmie (a niestety mam do tego tendencję, szczególnie widzę to po drugiej ciąży) a jak jest u Was? Też widzicie taką zależność?

Lewandowska poprosiła obserwujące ją fanki, by podzieliły się z nią swoimi sposobami na rozwiązanie tego problem.

View this post on Instagram

Dziś pełnia księżyca dała mi popalić ???????? Gorszy sen, częste pobudki, zatrzymanie wody w organizmie (a niestety mam do tego tendencję, szczególnie widzę to po drugiej ciąży) a jak jest u Was? Też widzicie taką zależność????? Jak radzicie sobie z problemem ZATRZYMYWANIA WODY W ORGANIZMIE oraz z obrzękami? Podzielę sie z Wami moimi sposobami. Czekam też na Wasze ???? Ah i jeszcze jedno pytanie do mamusiek. Jakie są Wasze doświadczenia po kolejnych ciążach??? Jestem bardzo ciekawa. ???? 1. PICIE WODY, najlepiej w regularnych odstępach czasu, 2-3 l dziennie. 2. ODPOCZYNEK leżąc, trzymając nogi powyżej tułowia. 3. Korzystanie z POŃCZOCH BEZUCISKOWYCH (najlepiej takich, które proponują sklepy ortopedyczne). 4. Włączcie ćwiczenia do swojego planu dnia ???? Wykonanie 50 KRĄŻĘŃ kostkami u stóp i nadgarstkami co godzinę. Zaplanowanie regularnej aktywności fizyczną, np. spacer. 5. Unikanie zbyt długiego przebywania na SŁOŃCU oraz wysokich temperatur, np. podczas kąpieli. Ograniczcie uczęszczanie do sauny. 6. Staranie się utrzymać prawidłową masę ciała, dzięki czemu zmniejsza się prawdopodobieństwo wystąpienia obrzęków. 7. Unikanie przebywania zbyt długo w jednej pozycji. 8. Dbanie o Waszą DIETĘ (zmniejszając ilości soli) oraz zwrócenie uwagi na suplementację, szczególnie magnezem i witaminą B6, które bez problemu dostarczycie z żywnością. 9. WYSYPIANIE się (jeśli jest to możliwe) czujesz zmęczenie? Być może zamiast treningu czasem lepiej wybrać krótką drzemkę podczas dnia. 10. POKRZYWA do picia w odpowiedniej ilości. Sciskam Was???? 11. Kąpiel w letniej wodzie z SOLĄ i olejkiem LAWENDOWYM ???? 12. Endermologia/Icoon (zabiegi) #annalewandowska #healthyteam #nawadniajsie #photo @szulcworks

A post shared by ???????????????? ???????????????????????????????????????????? (@annalewandowskahpba) on

W dalszej części wpisu Lewandowska zdradziła swoje sposoby na radzenie sobie z tym problemem. Są to m.in. regularne nawadnianie i aktywność fizyczna, picie pokrzywy, noszenie pończoch bezuciskowych, kąpiel z solą i olejkiem lawendowym.

Fotografie: Instagram (miniatura wpisu), Instagram

Polecane

Może Cię zainteresować