×

Ojciec wrzucił do sieci zdjęcie syna krótko przed śmiercią. Chce, aby było przestrogą

Zrozpaczony ojciec opublikował w sieci wstrząsające zdjęcie syna ze szpitala, które zostało zrobione na chwilę przed jego śmiercią. 19-letni Josh, trafił do placówki po zażyciu ekstazy. Niebezpieczny narkotyk przyjął po raz pierwszy.

Zdjęcie, które ma otworzyć oczy innym

Gareth Edwards sfotografował swojego umierające syna w szpitalu Świętego Jakuba w Leeds, po czym wrzucił je do sieci. Chciał w ten sposób uzmysłowić innym, jakie konsekwencje może nieść za sobą przyjęcie narkotyku.

Mam nadzieję, że zdjęcie otworzy oczy innym osobom, które kiedykolwiek pomyślą o zażyciu ekstazy – podkreśla Edwards

Krwawienie wewnętrzne i niewydolność wielonarządowa

19-latek dostał ataku na ulicach Leeds po tym, jak zażył ekstazy i kokainę. To tragiczne wydarzenie miało miejsce w maju 2017 roku. Chwilę później świadkowie zdarzenia wezwali policję i karetkę pogotowia. Josh, który pracował w firmie producenckiej Pudsey, został przewieziony do szpitala Świętego Jakuba. Nastolatek w krótkiej chwili doznał krwawienia wewnętrznego i niewydolności wielonarządowej. Zmarł tuż po godzinie 9:00 w dniu 15. maja – na siedem dni przed swoimi 20. urodzinami.

Zatrzymanie pozostałych osób

Funkcjonariusze przejęli narkotyki i zatrzymali osoby, które były pod wpływem działania środków odurzających. Jeden z policjantów, McLoughlin, podkreślił, że śmierć Josha była „monumentalną tragedią”.

Reakcja jego ciała na tę truciznę kosztowała go życie. To monumentalna tragedia dla jego rodziny

Detektyw Lisa Watts twierdzi, że aresztowani wolą milczeć, niż przedstawić pełen obraz sytuacji, choć takie rozwiązanie będzie działać na ich niekorzyść podczas rozprawy.

Wydaje mi się, że są zbyt tchórzliwi na to, aby po tym, co się stało, mieć jeszcze odwagę na współpracę z policją

Ben Lack Photography Ltd

Matka wciąż nie może pogodzić się ze śmiercią syna

Matka nastolatka, 46-letnia Candace, wciąż nie może pogodzić się z tym, co się stało. Twierdzi, że jej syn był bardzo rodzinny, ciężko pracował i nic nie wskazywało na to, że mógłby mieć jakiekolwiek skłonności ku narkotykom.

Wstawał do pracy o 6 rano i nigdy nie miał z tym problemów… Kiedy dotarła do szpitala i powiedzieli mi, że mój syn przyjął ekstazy, nie mogłam w to uwierzyć. Nie zasłużył na tak tragiczną śmierć. To był najgorszy dzień w moim życiu – mówi ze łzami w oczach Candace

Ekstazy – co to takiego?

Ekstazy (inaczej piguły, pixy, dropsy) to narkotyk, po który zwykle sięgają osoby przy okazji wyjścia do klubu czy na koncert. Ma formę małych, okrągłych, kolorowych tabletek z wytłoczonym logo – np. krokodyla, serca, koniczyny, korony, motyla itd. Nie jest co prawda tak toksyczny, jak „twarde narkotyki”, ale może być szczególnie niebezpieczny dla osób, które mają problemy z układem krążenia. Tak prawdopodobnie było w przypadku Josha, któremu za przyjęcie jednej tabletki przyszło zapłacić najwyższą cenę.

Polecane

Może Cię zainteresować