×

Polskie gwiazdy zwracają uwagę na problem, który bardzo pogłębiła pandemia

Polskie gwiazdy włączyły się w kolejną ważną akcję społeczną. Tym razem chodzi o problem, który jeszcze pogłębiła pandemia – kwestie zdrowia i badania wzroku.

Gwiazdy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że ich głos ma ogromne znaczenie. Większość z nich bardzo często angażuje się w różnego rodzaju akcje społeczne, które mają na celu uświadomienie Polaków w najróżniejszych kwestiach. Znani i lubiani mogą się pochwalić w sieci ogromną liczbą obserwatorów, a każdy ich kolejny post, zyskuje mnóstwo komentarzy, wirtualnych serduszek i całą masę udostępnień. Fani bardzo liczą się z ich zdaniem, dlatego sami oczekują często, że zabiorą oni głos w ważnych sprawach.

W czasie pandemii koronawirusa znaczna większość obywateli jeszcze większą uwagę przyłożyła do tego, aby zadbać o swoje zdrowie. Również gwiazdy cały czas przypominały o tym, co w tym czasie jest najważniejsze. Ostatnio można zaobserwować na Instagramie, że przypominają internautom, jak ważne jest dbanie o zdrowe oczy.

Gwiazdy włączyły się w kampanię społeczną #SuperMocOkularów

Pandemia koronawirusa i obostrzenia, które zostały w związku z nią wprowadzone, na wiele miesięcy zamknęły Polaków w domach. Poskutkowało to tym, że znacznie więcej czasu spędzaliśmy w sieci, czy przed telewizorem. Polacy nagminnie korzystali z odbiorników, komputerów, tabletów i telefonów komórkowych, kiedy spędzali długie godziny, wpatrując się w ekran. Na pewno nie miało to korzystnego wpływu na wzrok. Gwiazdy tłumnie zatem włączyły się w akcję Czas na Wzrok 2021, którą znajdziecie w sieci pod hasztagiem #SuperMocOkularów. Uświadamiają one swoim fanom, jak ważne są profesjonalne badania u okulisty, a tym samym dobór odpowiednich okularów w salonie optycznym.

Ostatnie badania zlecone przez Grupę Essilor wykazały, bowiem że w 2020 aż 70% Polaków nie zbadało swojego wzroku. Ze względu na pogarszające się widzenie zakupili oni dostępne w marketach lub na bazarach jednorazowe okulary, które nie mają nic wspólnego z profesjonalną pomocą dla oczu. Gwiazdy postanowiły zwrócić uwagę na ten problem. W akcję zaangażowała się między innymi aktorka Danuta Stenka.

W akcji wzięli udział także Marzena Rogalska, Marek Kaliszuk, Filip Chajzer, Tomasz Ciachorowski, Monika Mazur, Anna Samusionek, Marcin Mroczek, Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan, a także Maciej Orłoś.

Warto wspomnieć, że celem akcji jest przede wszystkim, to by Polacy zbadali wzrok, ale także to by ograniczyć używanie jednorazowych okularów. W salonach optycznych, które biorą udział w akcji, będzie można oddać wszystkie stare i zniszczone okulary, nawet te przeciwsłoneczne i przy okazji uzyskać rabat na nowe szkła i oprawki. W niektórych punktach będzie też można wykonać profesjonalne badanie wzroku. Okulary, które zostaną zebrane podczas trwania kampanii, zostaną przerobione na energię dla naszych domów.

[1/5] Beata Sadowska kampania Czas na Wzrok 2021

[1/5] Beata Sadowska kampania Czas na Wzrok 2021

[2/5] Marzena Rogalska kampania Czas Na Wzrok 2021

[2/5] Marzena Rogalska kampania Czas Na Wzrok 2021

[3/5] Marzena Rogalska kampania Czas Na Wzrok 2021

[3/5] Marzena Rogalska kampania Czas Na Wzrok 2021

[4/5] Marek Kaliszuk kampania Czas na Wzrok 2021

[4/5] Marek Kaliszuk kampania Czas na Wzrok 2021

[5/5] Danuta Stenka Kampania Czas na Wzrok 2021

[5/5] Danuta Stenka Kampania Czas na Wzrok 2021

Źródła: jastrzabpost.pl
Fotografie:

Może Cię zainteresować