Niektórzy sądzą, że emisja tego odcinka „Kuchennych Rewolucji” była nie na miejscu. Wpadka TVN-u
Zazwyczaj wpadki telewizyjne są zabawne i powodują uśmiech na twarzy. Tym razem niedopatrzenie stacji TVN było… przynajmniej niesmaczne.
Odcinek z wizytą w pokoju zagadek
Z powodu przerwy między sezonami, stacja TVN emituje powtórki „Kuchennych rewolucji”. Stałym elementem programu, w którym Magda Gessler rozwiązuje problemy restauratorów, jest integracja ich zespołów. W czwartkowym odcinku z dnia 10 stycznia, pomysł na wspólną rozrywkę okazał się bulwersujący. Magda zaprowadziła załogę do jednego z escape roomów w Lublinie.
Ogromne niedopatrzenie
Możemy się domyślić, że było to zwykłe niedopatrzenie. Jednak w obliczu tragedii, która rozegrała się w koszalińskim pokoju zagadek, było to według wielu internautów niesmaczne i nie na miejscu. Najbardziej bulwersuje fakt, że akurat ten odcinek został nadany w dniu pogrzebu zmarłych 15-latek!
Taka wpadka oczywiście nie umknęła uwadze telewidzów. W Internecie pojawiły się emocjonujące komentarze
To co widzę teraz w Kuchennych Rewolucjach jest przynajmniej dziwne… Pracownicy restauracji, w ramach ćwiczenia, które zleciła Magda, mają wydostać się z escape roomu ??#facepalm #EscapeRoom #kuchennerewolucje @tvn @MagdaGessler
— Rafał (@nabookadnezar) 10 stycznia 2019
#kuchennerewolucje odcinek w #EscapeRoom ja pierdole , jaki timing ….
— Jakub Milczarek (@Milczar1989) 10 stycznia 2019
„Gratuluje TVN-owi wyczucia”
Ktoś inny napisał do redakcji Wirtualnej Polski:
Jestem zbulwersowany faktem, że w dniu pogrzebu 5 dziewcząt, które zginęły w pożarze tzw. escape roomu, TVN wyemitowało kolejny odcinek Kuchennych Rewolucji, w którym bohaterzy odcinka mają wydostać się z escape roomu w ramach tzw. integracji zespołu kuchni. Gratuluje TVN-owi wyczucia i współczucia wszystkim, których dotknęła ta tragedia
Przesunięcie premiery filmu
Przypominamy, iż z powodu dramatu, który rozegrał się 4 stycznia w Koszalinie i śmierci nastolatek, dystrybutorzy filmu pt. „Escape room” zdecydowali się na wstrzymanie premiery w Polsce. Był on reklamowany hasłem „Ucieknij z pokoju albo zgiń”, a w jednej ze scen, widocznych w zwiastunie, w tytułowym escape roomie można zauważyć… buchające płomienie.