„Friz” nr 1 na polskim YouTube! Lista najpopularniejszych filmów w 2020 roku
Co najchętniej oglądaliśmy w minionym roku? Właśnie zaprezentowano największe hity 2020 na YouTube w Polsce. Zestawienie zdominowało wyzwanie #Hot16Challenge2. Jednakże bezkonkurencyjne okazały się materiały Karola „Friza” Wiśniewskiego.
Największe hity 2020 na YouTube
W 2020 roku zestawienie zdominowało wyzwanie #Hot16Challenge2. Jego celem była zbiórka funduszy na rzecz personelu medycznego i walki z koronawirusem. Wyzwanie zainicjował raper Karol „Solara” Poziemski, a udział w nim wzięli nie tylko muzycy, ale również aktorzy, ludzie mediów, sportu czy polityki.
Najpopularniejszym nagraniem #Hot16Challenge okazał się prezydencki „Ostry cień mgły”. W zestawieniu hitów na polskim YouTube Andrzej Duda zajął drugie miejsce. Przegrał on z Karolem „Frizem” Wiśniewskim i jego kawałkiem „Przejmujemy jutuby” nagranym wspólnie z Ekipą.
W pierwszej dziesiątce nie zabrakło miejsca dla filmu dokumentalnego „Zabawa w chowanego” braci Sekielskich. Jest to kontynuacja głośnej produkcji „Tylko nie mów nikomu” z 2019 roku.
Tworząc zestawienia serwis brał pod uwagę liczbę wyświetleń w okresie od 1 stycznia do 15 listopada 2020 r. Niektóre nagrania od tego czasu zyskały na popularności, ale miejsca w rankingach pozostały bez zmian.
Lista najpopularniejszych filmów 2020 roku:
1. Karol „Friz” Wiśniewski – EKIPA x WIP BROS – PRZEJMUJEMY JUTUBY (Official Music Video) – 57,9 mln
2. Andrzej Duda #Hot16Challenge2 – OSTRY CIEŃ MGŁY – 12,4 mln
3. MARCYSIA – MARCYSIA #Hot16challenge2 – 13 mln
4. WERSOW – WERSOW #Hot16Challenge2 – 12,2 mln
5. MURCIX #hot16challenge2 – 8,9 mln
6. ZABAWA W CHOWANEGO (2020) – cały film braci Sekielskich (napisy PL) – 7,7 mln
7. Reżyser Życia – ZNIKAJĄCE DZIECI, NASTOLETNIA DEPRESJA ’ Reżyser Życia – 8,4 mln
8. Łukasz Lotek Lodkowski – Łukasz Lotek Lodkowski – „BAŁAGAN NA STRYCHU” (całe nagranie) | Stand-Up | 2020 – 7 mln
9. Karol „Friz” Wiśniewski – TO KONIEC… (FINAL ODC. 12) – 5,3 mln
10. Rafał Pacześ – Rafał Pacześ – „BANG 2” (2020) (całe nagranie) – 7,6 mln