×

Poruszająca reklama pokazuje, jak potężną moc ma instynkt macierzyński

Ta kobieta właśnie urodziła bliźniaki. Niestety, jedno z jej dzieci miało problemy z oddychaniem i nawet lekarze nie mogli go uratować.  Jest to główny motyw reklamy telewizyjnej linii produktów dla dzieci „Babi Mild”, który jak się okazuje, został zainspirowany prawdziwą historią.

Początkowo wydaje się, że nie ma już nadziei. Zrozpaczona mama podnosi martwe dziecko, a jej mąż wygląda tak, jakby właśnie pękło mu serce. Całej scenie przygląda się lekarz, który wiedząc, że nie może już nic zrobić, pozwala matce pożegnać się z jej maleństwem.

Nagle dzieje się jednak coś niesamowitego. Okazuje się, że dotyk matki sprawił cud. Jej dziecko nagle ożyło. A wszystko to dzięki instynktowi macierzyńskiemu, który ma niesamowitą moc.

Czy ciepło matki może stymulować pracę serce dziecka? Słyszeliśmy o takich przypadkach wcześniej. W 2010 roku Kate Ogg z Sydney w Australii urodziła bliźnięta, ale jej synek Jamie miał również problemy z oddychaniem. Lekarze powiedzieli Katie i jej mężowi, że będą musieli pożegnać się z dzieckiem. Na szczęście, okazało się, że dotyk matki ożywił dziecko.

Poruszającą reklamę powinien zobaczyć każdy mieszkaniec naszej planety, dlatego też nie zapomnij podzielić się nią ze swoimi znajomymi.

Może Cię zainteresować