Agresywna pasażerka samolotu: personel przykleił kobietę taśmą do fotela
Dantejskie sceny na pokładzie – agresywna pasażerka samolotu, podróżująca biznes klasą, ugryzła stewardesę i próbowała… otworzyć drzwi w trakcie lotu. Obsługa spacyfikowała kobietę w niecodzienny sposób.
Agresywna pasażerka samolotu
Szokujące sceny rozegrały się na pokładzie samolotu American Airlines. 6 lipca pasażerowie lecieli nocnym lotem z Dallas w Teksasie do Charlotte w Północnej Karolinie. Nie sądzili, że będzie to lot pełen przygód…
„Atrakcji” dostarczyła jedna z pasażerek pierwszej klasy. W połowie dwugodzinnego lotu kobieta zaczęła się skandalicznie zachowywać. Nagle postanowiła, że musi wysiąść z samolotu. Podeszła do wyjścia awaryjnego i próbowała otworzyć drzwi.
Muszę wysiąść z tego samolotu. Musicie mnie wypuścić z tego samolotu!
– krzyczała.
Następnie kobieta fizycznie zaatakowała personel pokładowy. Obrażała stewardessę, a potem ją opluła i… ugryzła. Kobieta prawdopodobnie przeżywała załamanie psychiczne. Personel samolotu nie był w stanie jej opanować. Do czasu…
Obsługa przywiązała kobietę taśmą
W końcu personel pokładowy obezwładnił kobietę. Pasażerka spędziła resztę lotu przyklejona do fotela… dosłownie, bo załoga użyła taśmy klejącej i związała kobiecie ręce za plecami. Pasażerka miała także zaklejone usta. Nagranie z całego zajścia trafiło do mediów społecznościowych i – jak można się domyślać – wywołało prawdziwą sensację. Jednak komentujący są zgodni co do tego, iż załoga miała prawo użyć wszelkich niezbędnych środków, by zapewnić bezpieczeństwo sobie i pozostałym podróżującym. Zachowanie pasażerki mogło doprowadzić do katastrofy.
Do samego końca kobieta wydawała z siebie głośne dźwięki i próbowała zwrócić na siebie uwagę innych podróżujących. Na lotnisku na pasażerkę czekała już policja i personel medyczny.
Załoga na pokładzie American Airlines zgłosiła potencjalne zagrożenie bezpieczeństwa po tym, jak pasażerka próbował otworzyć przednie drzwi pokładowe i fizycznie zaatakowała, ugryzła i spowodowała obrażenia u pracownika obsługi lotu
– napisano w oświadczeniu linii American Airlines.
Dziękujemy naszej załodze za profesjonalizm i szybką reakcję w celu ochrony osób na pokładzie
– dodał rzecznik firmy.
Okazuje się, że przypadek taki jak ten wcale nie jest odosobniony. Przewoźnicy z USA w tym roku zgłosili już 2500 pasażerów, którzy zachowywali się w sposób destrukcyjny i zagrażali bezpieczeństwu współpasażerów i załogi.