×

Fatalna pomyłka tanich linii lotniczych. Rodzina czeka na wyjaśnienia

Fatalna pomyłka tanich linii lotniczy spowodowała, że rodzina na długo zapamięta ten straszny lot. W szczególności sześcioletni chłopiec, który przez cała podróż zanosił się płaczem. Matka chłopca nadal czeka na wyjaśnienia i odszkodowanie od firmy Ryanair. Co tak naprawdę wydarzyło się tego feralnego lotu?

Fatalna pomyłka tanich linii lotniczych

Rodzina zarezerwowała podróż samolotem z Budapesztu do Manchesteru. Adi wraz z synem i mężem wybrali linie Buzz, które należą do grupy Ryanair.

Kobieta wybrała miejsce dla 6-teniego Ryana tuż przy oknie. Wynikało to z faktu, że chłopiec ciężko znosił latanie, podczas gdy miejsce blisko okna pozwalało mu na oparcie głowy i stosunkowo spokojny lot. Jakie było zdziwienie rodziców, gdy po wejściu okazało się, że na miejscu ich syna siedziała inna kobieta. Co gorsza, żadne prośby nie przekonały jej do zmiany miejsca. Fatalna pomyłka tanich linii lotniczych doprowadziła do tego, że 6-latek, któremu przydzielone zostało miejsce zaraz przy przejściu, przez całą podróż płakał.

Moje biedne dziecko płakało. Nieznajomi pasażerowie dawali mu słodycze i byli tacy mili

– wspomina kobieta.

Wściekła matka chłopca oskarżyła linie Ryanair, które popełniły błąd, rezerwując to samo miejsce innej osobie.

Ryan był naprawdę zdenerwowany i niespokojny, długo płakał. Nie rozumiał, jak to się mogło stać. Siedzieliśmy osobno i było to naprawdę stresujące

– wyjaśniła matka chłopca w rozmowie z „The Mirror”.

Jak do tej pory matka chłopca nie dostała żadnych konkretnych wyjaśnień. Pracownicy tanich linii przekazali tylko, że „nieporozumienie było wynikiem izolowanej usterki IT”. Tymczasem kobieta wystąpiła o odszkodowane od firmy Ryanair.

Spotkaliście się z podobnymi przypadkami?

Źródła: www.o2.pl
Fotografie: Flickr, twitter (miniatura wpisu), www.flickr.com, twitter.com

Może Cię zainteresować