×

Dzięki tej metodzie znane marki będą mogły zaoszczędzić miliony. Wystarczy delikatna zmiana logo

Logo, a raczej jego widoczność jest niezwykle ważna dla znanych, światowych marek. Ekspozycja rozpoznawalnego symbolu w miejscach, gdzie powinien się on znajdować, jest jednak bardzo kosztowna. Oczywiście dochodzą tutaj również aspekty ekologiczne. Na szczęście jest na to sposób – wystarczy zmniejszyć ilość wykorzystywanej farby drukarskiej.

Idea zwana Ecobranding jest nowym pomysłem, którego celem jest uczynienie marek bardziej przyjaznymi dla środowiska przy jednoczesnym zaoszczędzeniu milionów dolarów na kosztach produkcji. Koncepcja ma więc za zadanie zachować istotę każdego konkretnego logo, ale jednocześnie zbić koszta produkcji dla producenta. Czy to się uda?

Poniżej przedstawiamy jak mogłyby wyglądać loga po wprowadzeniu tej nowej idei. Które bardziej wpadają w oko?

Może Cię zainteresować