Kupiła spodnie przez Internet. Nie spodziewała się, że w kieszeni znajdzie tak dziwną rzecz
Zamawianie ubrań przez Internet nie jest już czymś dziwnym. W każdej chwili możemy kliknąć 'kup teraz’ i bez zbędnego przepychania się w sklepach, mieć swój upragniony ciuch. Tak samo myślała Christine Evans z Nowego Jorku, która zamówiła spodnie marki Not Your Daughters z luksusowego sklepu Nordstrom. Kiedy kurier zapukał do jej drzwi, cieszyła się z przesyłki. Jednak radość nie trwała zbyt długo. Wyciągnęła spodnie z ekscytacją z paczki, aby je przymierzyć. Po chwili zorientowała się, że coś jest w przedniej kieszeni.
Zaskoczona, zniesmaczona i zła
Dosłownie po chwili zorientowałam się, że coś jest nie tak. W kieszeni znajdowały się czyjeś brudne stringi!
Zszokowana klientka podzieliła się swoją historią z ludźmi na Twitterze. Dodała także zdjęcie, pod którym napisała:
Po latach wieloletniej lojalności wobec Państwa firmy, jestem zbulwersowana obsługą klienta, która osobiście mnie dotknęła w momencie, gdy dostałam od Was brudne stringi w kieszeni spodni.
Kobieta od razu zadzwoniła do obsługi klienta, ale i ta rozmowa pozostawiła wiele do życzenia. Evans wyjaśnia, że zaproponowano jej zastępczą parę spodni, ale uznała, że firma mogłaby zrobić odrobinę więcej dla lojalnego klienta, który jest wierny marce od lat.
@Nordstrom After, many years of loyalty to your company, I was appalled at the lack of customer service you gave me when i (continued..) pic.twitter.com/Z7qJar6h5c
— Christine Evans (@camnyc1) 10 stycznia 2018
Marka szybko zareagowała na serię tweetów Evansa i powiedziała, że dotrze do źródła problemu
Rozumiemy Pani frustrację i nie sądzimy, żeby jakakolwiek kwota odszkodowania mogła to naprawić. Zamiast tego chcielibyśmy dotrzeć do źródła problemu i dopilnować, aby taka sytuacja więcej się nie powtórzyła. Prosimy o podanie numeru zamówienia, abyśmy mogli podjąć dalsze działania w tym zakresie.