×

Konsultant ds. wypróżnień. To nie żart, lecz oferta pracy za niemal 40 tys. zł!

Konsultant ds. wypróżnień to stanowisko oferowane przez producenta bidetów i sedesów z funkcją mycia, firmę Tushy. Płacą 10 tys. dolarów za trzymiesięczny kontrakt. Nieźle?

Niecodzienne ogłoszenie

Stanowisko oferowane przez producenta bidetów i sedesów z funkcją mycia, firmę Tushy, jest wymarzoną opcją dla osób, które zawsze marzyły o tym, by zarabiać pieniądze za siedzenie na pupie. W przypadku konsultanta ds. wypróżnień to wręcz nawet należy do obowiązków służbowych. Oprócz tego osoba na tym stanowisku będzie musiała osobiście testować nowe produkty związane w wypróżnianiem się i dzielić się swoimi doświadczeniami w tym zakresie.

Ponadto konsultant ds. wypróżnień jest zobowiązany prowadzić, jak sama nazwa stanowiska wskazuje, konsultacje społeczne na temat zwyczajów, przeżyć i rytuałów łazienkowych konsumentów. Musi więc wykazywać się wrażliwością i empatią, a także wzbudzać zaufanie, wystarczające, by ludzie chcieli mu się zwierzać ze swoich przeżyć w toalecie, a także marzeń związanych z udoskonaleniem tej sfery życia. Konsultant ds. wypróżnień nie może mieć oporów przed dzieleniem się swoimi przemyślaniami na temat kupy w mediach społecznościowych.

Za to wszystko firma Tushy chętnie zapłaci 10 tysięcy dolarów, czyli ok. 39 500 złotych za trzymiesięczny kontrakt. Wychodzi ponad 13 tysięcy złotych miesięcznie. Warto?

Konsultant ds. wypróżnień

Jest tylko drobny haczyk: jak to doświadczenie zawodowe ująć potem w CV i jak to będzie wyglądało na LinkedInie? Opróżnianie jelit nie jest wymarzonym tematem do konwersacji i ludzie z zasady wolą nie poruszać takich tematów z innymi osobami. Z drugiej strony trudno zaprzeczyć, że mając do wyboru wypróżnianie się za darmo, a wypróżnianie się za 10 tysięcy dolarów przez 3 miesiące, to druga propozycja wygląda kusząco…

Jak zachęca firma Tushy w ogłoszeniu:

Dzięki wskazówkom naszego Głównego Konsultanta dr Marka Hymana, nasz nowy konsultant ds. wypróżnień będzie testował i badał własne nawyki kupowania oraz dokumentował to za pośrednictwem mediów społecznościowych firmy Tushy. Pierwszego dnia nasz nowy konsultant spotka się osobiście z dr Markiem Hymanem i założycielem Tushy Miki Agrawalem, aby zaplanować swoje zadania. Podczas trzymiesięcznego kontraktu konsultant zgromadzi dane dotyczące wypróżnień na podstawie diety i badań.

Kandydat musi mieć ukończone 21 lat. Widocznie firma zakłada, że w tym wieku większość ludzi potrafi już odpowiedzialnie i świadomie korzystać z toalety.

*Zdjęcia mają charakter poglądowy
Źródła: www.ladbible.com, hellotushy.com
Fotografie: freepik (miniatura wpisu), Tushy

Może Cię zainteresować