×

Awaria mBanku wyprowadziła klientów z równowagi. „Wszystko zeszło na psy”

Awaria mBanku wyprowadziła klientów z równowagi. To nie pierwszy raz, kiedy jeden z najpopularniejszych w Polsce banków miał problemy z logowaniem. Poinformował wczoraj na Facebooku, że przestały działać serwis oraz aplikacje mobilne. Poproszono też klientów o cierpliwość. Sprawdźcie, co odpowiedzieli…

Awaria banku

Od rana klienci jednego z popularnych wśród Polaków banków mieli problemy z zalogowaniem się do serwisu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej. Trzeba przyznać mBankowi, że nie migał się od problemów, tylko poinformował o awarii na Facebooku.

Jak zapewnili pracownicy banku, „trwają prace nad przywróceniem dostępności usług”. Przyznali jednocześnie, że awaria objęła także aplikacje maklerskie banku oraz system płatności BLIK. Natomiast karty płatnicze powinny były działać.

Klientom puściły nerwy, czemu trudno się dziwić, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że to nie pierwsza awaria w tym banku.

Reakcja klientów

Klienci okazali się nieszczególnie wyrozumiali. Pod wiadomością od mBanku pojawiły się sarkastyczne uwagi, że do czego to doszło, że klienci chcieliby korzystać z bankowości on-line kiedy tylko im przyjdzie ochota.

Jedna z komentujących zauważyła:

Co za roszczeniowi klienci. Ciekawe czy tak wam zawsze, wszystko w domu działa bezawaryjnie…

Szybko jednak została przywołana do porządku:

W domu nie działa, ale to dom. Nie świadczę w nim usług finansowych, nie zbijam na tym kasy i nie biorę odpowiedzialności za taka ilość Klientów…

Inni internauci krytykowali ubiegłoroczną decyzję banku o rezygnacji z wersji light serwisu transakcyjnego, która do września 2019 roku była dostępna w sytuacjach awaryjnych:

Przywróćcie lekką wersję serwisu transakcyjnego!!! Dlaczego ją wyłączyliście??? Teraz jest awaria i nie można robić przelewów, a jak zwykle na poczatku miesiąca ludzie mają rachunki do zapłacenia!!!

Jeszcze inni krytykowali wszystko po całości:

Ktoś Was kupił że wszystko zeszło na psy? Obsługa w infolinii, obsługa w placówkach i działanie strony? Poziomem zaczęło to przypominać PKO SA sprzed 15 lat. Ktoś Was kupuje czy to tak po prostu?

Mi odpięło telefon od aplikacji a jego ponowne dodanie to męka straszna. Podawany kod po odebraniu połączenia wyglądał tak: pierwsza cyfra i minuta przerwy druga cyfra i minuta przerwy i tak aż 6 cyferek.

Na szczęście pracownikom mBanku udało się usunąć awarię zanim wśród wzburzonych klientów doszło do zamieszek ?

Źródła: www.rmf24.pl, www.facebook.com