×

Chciała odesłać płaszcz zamówiony w znanym sklepie. Reakcja pracownika podniosła jej ciśnienie

Zimowe miesiące zbliżają się nieubłaganie. Pamiętajmy o osobach, które nie mają ciepłych ubrań i dachu nad głową, aby zapewnić im bezpieczeństwo na ten mroźny i niebezpieczny okres. Jeden z pracowników obsługi klienta pewnej firmy z pewnością ma to na uwadze!

Wszystko zaczęło się, gdy Kelly Kinkel zamówiła ciężki, zimowy płaszcz ze sklepu internetowego o nazwie Zulily.

Paczka z zawartością szybko została dostarczona pod jej drzwi.

zwracanie-zamowienia

Pomimo całkowicie normalnej procedury zakupów online, to zamówienie było jednak zupełnie inne. Kelly postanowiła podzielić się ciekawym doświadczeniem na Facebook’u, opisując całą sytuację w następujący sposób:

„Rozłączyłam się podczas rozmowy z jednym z najlepszych pracowników obsługi klienta, jakich kiedykolwiek miałam okazję usłyszeć!

Zamówiłem płaszcz zimowy z Zulily jakiś czas temu. Gdy otrzymałam paczkę, zobaczyłam przez opakowanie, że materiał z którego wykonany jest płaszcz nie będzie pasował do dwóch ras moich psów. Sierść psów i pewne materiały po prostu ze sobą nie współgrają, a to było dla mnie ważne.

Postanowiłam zadzwonić do obsługi klienta i zapytać, jak zwrócić nieotwarty w paczce płaszcz. Rozmawiałam ze słodkim, młodym mężczyzną o imieniu Patryk. Powiedział, że jeśli go odeślę, natychmiast zostaną mi zwrócone pieniądze.

Zapytałam więc ponownie, jak odesłać go z powrotem. Jego odpowiedź wprawiła mnie w osłupienie! Powiedział: „Proszę nie odsyłać go z powrotem. Pewnie zna Pani kogoś, kto potrzebuje zimowego płaszczu. Jeśli nie, może go Pani przekazać na cele charytatywne, a to nas bardzo uszczęśliwi.”

Myślałam, że żartuje! Zajęło mi to chwilę, zanim uświadomiłam sobie, że podczas rozmowy był całkowicie poważny. Nie znam żadnej, innej firmy, która odpowiedziałaby w podobny sposób, a Ty?

Myślałam, że Zulily to bardzo dobra i wiarygodna firma, ale po dzisiejszym dniu… na pewno zostanę Waszym klientem NA CAŁE ŻYCIE! Świat potrzebuje więcej miłości.

Uczciwy biznes. Uczciwa etyka. Co za orzeźwienie umysłu!”

Może Cię zainteresować