×

Biedronka wprowadza udogodnienia dla klientów. Zakupy będą możliwe w niedziele

Biedronka wychodzi na przeciw oczekiwaniom swoich klientów i uruchamia nową usługę, która umożliwi robienie zakupów nawet w niedziele niehandlowe. To prawdziwa rewolucja w branży spożywczej.

Zakupy w Biedronce w niedzielę

Choć większość Polaków kojarzy Biedronkę z najniższymi cenami, w rzeczywistości sklep ten wcale nie jest najtańszy w kraju. Zgodnie z najnowszym rankingiem sieć zajmuje dopiero 3. miejsce jeśli chodzi o ceny produktów. Wyższe lokaty zajmują Auchan oraz Tesco. Biedronka stara się stworzyć dla swoich klientów nowe udogodnienia, które sprawią, że będą kupowali w sklepie więcej i częściej. W związku z tym uruchomiona została usługa umożliwiająca zakupy internetowe. Produkty zostaną dostarczone do domu za pomocą aplikacji Glovo. Dzięki temu możliwe będzie robienie zakupów nawet w niedziele. Usługa wchodzi w życie od dziś. Od tej pory dostawy produktów do domów będą realizowane we wszystkie dni tygodnia. Sieć sklepów Biedronka opublikowała oficjalny komunikat, w którym potwierdziła wiadomość o współpracy z aplikacją do zamawiania zakupów.

Od 10 maja Biedronka zacieśnia współpracę z Glovo, dzięki czemu zamawianie i dostawa produktów najlepszej jakości w codziennie niskich cenach do domów klientów będą możliwe także w niedziele.

Skąd ten pomysł?

Aplikacja Glovo pomoże nam w zamówieniu zakupów z 16 największych polskich miast. Usługa będzie funkcjonować w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Płocku, Rzeszowie, Bydgoszczy, Toruniu, Olsztynie i Lublinie. Biedronka napisała w komunikacie, że:

Polska to… bananowy kraj.

Okazuje się, że produktem najczęściej zamawianym przy użyciu aplikacji Glovo są właśnie banany. Drugie miejsce w rankingu zajmują filety z piersi kurczaka. Trzecie miejsce zajęły pomidory malinowe. Chętnie wybieranymi przez Polaków produktami były również masło, papier toaletowy, jaja, winogrona bezpestkowe, świeży filet z łososia, cytryny i awokado. Z aplikacji najczęściej korzystali do tej pory mieszkańcy Warszawy. Drugie i trzecie miejsce w kategorii liczby zamówień zajmuje Wrocław i Kraków. Paweł Włodarczyk, Dyrektor Operacyjny w sieci Biedronka wyjaśnił skąd wziął się pomysł na uruchomienie takiej usługi:

Ta forma zakupów staje się coraz bardziej popularna, dlatego też intensyfikujemy współpracę z Glovo. Chcemy być dostępni dla naszych klientów  w różnych formach każdego dnia, aby mogli dokonywać komfortowych zakupów także bez wychodzenia z domu.

Fotografie: Twitter (miniatura wpisu), Twitter.com, Facebook.com

Może Cię zainteresować