×

Szokująca decyzja TVP. Kurski nie ma zamiaru rezygnować z „Sylwestra Marzeń”

Szokująca decyzja TVP! W tym roku nie będzie transmitowanych przez telewizję hucznych sylwestrowych imprez plenerowych. To znaczy… nie będzie imprez Polsatu i TVN-u. Jacka Kurskiego pandemia nie zniechęca. Już zaprasza na „najlepsze show”!

Szokująca decyzja TVP

Gdy Polsat i TVN postanowiły zrezygnować z wyprawiania hucznej imprezy, TVP będzie walczyć o dominację sylwestrowej nocy. Jacek Kurski ogłosił, że Telewizja Publiczna nie wycofuje się z Sylwestra Marzeń 2020. To mocno zaskakująca decyzja, biorąc pod uwagę tegoroczne okoliczności.

Szczególnie, że pierwotnie Sylwester TVP miał odbywać się na Stadionie Narodowym. Ale obiekt przekształcono na szpital tymczasowy. Jednak prezesa TVP to nie zraża.

Telewizja zawsze coś wymyśli, na pewno jakiś Sylwester w tym roku będzie

– przekonuje Kurski w rozmowie z Jastrząb Post.

Kurski obiecuje „najlepsze show”

Szczegóły imprezy nie są jeszcze znane, ale Jacek Kurski już zapewnia, że widzowie mogą liczyć na dużo wrażeń i obiecuje „najlepsze show”.

Już państwa zapraszam. Na pewno będzie to sylwester z Dwójką. Sylwester marzeń

– mówi Kurski.

Czy Kurski dotrzyma słowa? Nie będzie dużym wyzwaniem zorganizowanie „najlepszego show”, gdy nie ma się żadnej konkurencji.

Na scenie pojawią się polscy artyści. Biorąc pod uwagę kierunek, w którym dotychczas zmierzała stacja pod wodzą prezesa Kurskiego, można się domyślać, kogo z pewnością nie zabraknie.

A jaką formę przybierze koncert i gdzie stanie scena? Tego dowiemy się w najbliższych dniach.

30 sekund za 85 tys. zł

Konkurencyjne stacje co roku walczyły o palmę pierwszeństwa w sylwestrową noc. Obiecywano najlepszą zabawę, najpopularniejsze gwiazdy, największe widowisko. Niestety, ale „naj” kończyło się na dość wątpliwych doznaniach muzycznych (i nie tylko). Gwiazdy śpiewały z playbacku, na scenie brylowali wokaliści disco polo, a imprezy mogły konkurować pod względem ilości kiczu. Kto da więcej?

Najwięcej dają reklamodawcy, a więc jest o co walczyć. Rekordowa oglądalność zapewnia rekordowe wpływy ze sprzedaży reklam.

Wystarczy wspomnieć, że w ubiegłym roku w tym czasie przed telewizorem zasiadło 11,17 mln widzów. W tym roku TVP, które nie będzie miało konkurencji, może liczyć na duże zyski. Jak informuje Onet, w grudniowym cenniku biura reklamy TVP znalazła się możliwość wykupienia reklamy przed i po „Sylwestrze z Dwójką”. Cena za 30 sekundowy spot to – bagatela – około 85 tys. zł. 

Fotografie: Pixabay (miniatura wpisu), Twitter

Może Cię zainteresować