Piwo wycofane ze sklepu przez GIS! W jednej z butelek znaleziono „ciało obce”
Piwo wycofane ze sklepu! Główny Inspektorat Sanitarny wycofuje z sieci sklepów Żabka popularny trunek. Informację potwierdza sam producent. Jaki jest powód?
Piwo wycofane ze sklepu
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu partii piwa Miłosław Niefiltrowany oznaczoną datą ważności: najlepiej spożyć przed 28-11-2020. Chodzi o półlitrowe szklane butelki.
Jaki powód podano w oficjalnym komunikacie GIS?
Browar Fortuna wycofuje jedną partię piwa wskazaną w komunikacie ze względu na stwierdzenie ciała obcego – fragmentu szkła.
Producent współpracuje z podmiotami sprzedającymi wskazaną partię w celu wycofania, wyjaśnia także przyczynę zdarzenia. Państwowa Inspekcja Sanitarna współpracuje z producentem w celu ustalenia źródła zanieczyszczenia oraz monitoruje proces wycofywania
Sieć sklepów Żabka wystosowała apel do swoich klientów, aby uważali na tę konkretną partię:
Informujemy, że w związku ze stwierdzeniem ciała obcego – fragmentu szkła w produkcie: PIWO MIŁOSŁAW NIEFILTROWANE 0,5L, oznakowanego terminem przydatności: 28-11-2020 podjęliśmy decyzję o wycofaniu ze sprzedaży całej partii towaru, z której pochodzi butelka. Informujemy także, że stwierdzenie ciała obcego w butelce nie jest powiązane ze szkodą wywołaną na żadnym z naszych Konsumentów.
Prosimy wszystkich, którzy zakupili powyższe piwo o jego niespożywanie i zwrócenie do sklepu, w którym zostało zakupione.
Możliwość zwrotu
Browar Fortuna Sp. z o.o. sp. k. poinformował o możliwości zwrotu piwa. Należy tego dokonać w sklepie, w którym zrobiło się zakupy. Za przyniesiony produkt sprzedawca zwróci pieniądze „w kwocie ceny zakupu”.
Krzysztof Panek, prezes zarządu Browaru Fortuna przeprosił za zaistniałą sytuację. Poinformował także, że szkło, które znaleziono w butelce, nie zaszkodziło żadnemu konsumentowi.
Poprosił także o niespożywanie piwa z tej konkretnej partii i zwrócenie go do sklepu.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogą wynikać w związku z zaistniałą sytuacją. Współpracujemy z podmiotami sprzedającymi wskazaną partię, wyjaśniamy także przyczynę zdarzenia. Działanie Browaru Fortuna podyktowane jest troską o bezpieczeństwo Konsumentów i najwyższą jakość oferowanych produktów.
– czytamy w oświadczeniu.
Produkty Browaru Fortuna dostępne są w wielu sieciach handlowych na terenie całej Polski, m.in. w Żabce, Freshmarkecie, Tesco, E.Leclercu, Intermarche, Carrefourze czy Auchan.