in

11 inspirujących historii osób, które pozbyły się zbędnych kilogramów. Ich przemiany odbierają mowę!

Często obiecujesz sobie, że od następnego tygodnia, miesiąca, albo roku weźmiesz się za siebie i pozbędziesz się zbędnych kilogramów. Niestety czas mija, a Ty nadal nic nie zrobiłeś w tym kierunku…

A przecież wcale nie musi tak być! Potrzebujesz odpowiedniej motywacji, która pomoże zrobić Ci pierwszy, a zarazem najtrudniejszy krok. Musisz zacząć coś robić. Potem będzie już tylko łatwiej.

I nie myśl, że to tylko puste słowa, które i tak nic nie zmienią. Mogą zmienić i to wiele, tak jak w przypadku bohaterów naszej galerii, którzy postanowili odmienić swoje życie. Niech ich niesamowite metamorfozy staną się Twoją siłą napędową, do dzieła!

Ich metamorfozy to najlepszy dowód na to, że wszystko jest możliwe, dlatego podziel się tym wpisem z innymi.

Kate przyznaje, że przez długi czas nie przejmowała się zbędnymi kilogramami. Ale w pewnym momencie, otyłość zaczęła wpływać na jej zdrowie. Kobieta zaczęła mniej jeść i już po pierwszym tygodniu zrzuciła
ok. 5 kg! Licząc kalorie i codziennie ćwicząc, w ciągu 9 miesięcy pozbyła się 55 kg. Obecnie Kate jest ogromną zwolenniczką fitness, ćwiczy codziennie 2 godziny. Co więcej, postanowiła połączyć swoje pasje z karierą zawodową i ukończyła szkolenie, aby móc uczyć wychowania fizycznego.

Australijka osiągnęła tak wiele dzięki Zumbie i obniżeniu dawki spożywanych cukrów.

Vitali opracował własny system odżywiania w oparciu o zrównoważenie składników odżywczych (białka, tłuszcze i węglowodany). Trzymając się zbilansowanej i zróżnicowanej diety, zrezygnował ze słodyczy i szkodliwych produktów spożywczych. Mężczyzna skoncentrował się również na ćwiczeniach kardio i codziennie pokonywał trasę składającą się z min. 10 000 kroków. Kiedy jego waga zmniejszyła się do 100 kg, skupił się na ćwiczeniach kulturystycznych z hantlami.

„Nie ma magicznego przepisu na utratę 40 kg w mgnieniu oka. Takie rezultaty można osiągnąć jedynie dzięki prostej codziennej rutynie: liczenie kalorii, zdrowe odżywianie i ćwiczenia. Zanim zdałam sobie z tego sprawę, próbowałam wielu sztuczek. Żadna z nich nie działa.
Nawiasem mówiąc, muszę Cię ostrzec, że utrata masy ciała nie jest uniwersalnym rozwiązaniem. Nie można po prostu skopiować diety lub planu innej osoby i oczekiwać, że zaczniesz tracić kilogramy. Znajdź dobrego trenera personalnego i dietetyka. I – praca, praca, praca. Codziennie, przez bardzo długi czas!” – wyjaśnia Rachel Graham.

Aby pozbyć się zbędnych kilogramów, Regina zaczęła stopniowo rezygnować ze szkodliwych produktów. Potem pobrała film fitness z którego korzystała każdego dnia. Z czasem kupiła karnet na siłownię i zaczęła brać udział w sesjach grupowych.
Zmieniła również nawyki żywieniowe, jedząc 5 posiłków dziennie: śniadanie, obiad, kolację i 2 lekkie przekąski pomiędzy posiłkami.

Kiedy lekarze zaczęli zwracać uwagę na stan zdrowia Pasquale, mężczyzna postanowił wprowadzić radykalne zmiany. Po pierwsze, swoją dietę oparł na warzywach, chudym mięsie, brązowym ryżu i płatkach owsianych. Zrezygnował z fast foodów i mlecznych wyrobów. Co więcej, postanowił chodzić po zakupy przed każdym posiłkiem.
Obecnie Pasquale preferuje długie spacery, minimum 10 km dziennie. Przestrzega diety i chodzi na siłownię. Jak sam przyznaje, robi to, bo chce być dobrym przykładem dla syna.

Jill mówi, że zanim zdecydowała się schudnąć, regularnie pomijała śniadania i zajadała się chipsami, czekoladą, serami i innych niezdrowymi smakołykami. Teraz je owsiankę, owoce, sałatki i ziemniaki w mundurkach. Ponadto, prowadzi własne zajęcia w grupie wsparcia dla osób, które się odchudzają.

„Teraz ćwiczę do maratonu. Mam więcej energii niż słońce!” – mówi Jill.

Po sześciu miesiącach rygorystycznych ćwiczeń, brytyjska prezenterka telewizyjna Clare Nasir zrzuciła 15 kg. Na jej program ćwiczeń składały się: kickboxing, ćwiczenia z hantlami, przysiady, ćwiczenia push-up i jogging.

Aby pozbyć się zbędnych kilogramów, Melissa dołączyła do programu szkolenia online. Kobieta nauczyła się również jeść z umiarem i zaczęła wprowadzać do codziennej diety zdrowe nawyki żywieniowe. Melissa zrezygnowała z fast foodów i zaczęła jeść produkty pełnoziarniste, zamiast białego chleba i makaronu. Po zaledwie trzech miesiącach, rozpoczęła treningi. Zaczęła od ćwiczeń 5-minutowych i stopniowo zwiększała ich długość.

Jade opracowała własny plan żywienia, zastępując fast foody owocami i niskokalorycznymi przekąskami. Co więcej, skupiła się na obiadach, zmniejszając dzienną dawkę kalorii o połowę ((z 3000 do 1500 kalorii).

„Kiedyś byłam tak leniwa, że nawet najmniejszy dystans pokonywałam za pośrednictwem jakiegoś transportu – bynajmniej nie ze względu na fakt, że miałam duszności podczas chodzenia. Teraz mam mnóstwo energii i uwielbiam wcześniej wstać, pójść do sklepu i wykonywać wszystkie prace domowe” – mówi Jade.

Lindsey zmniejszyła dzienną dawkę kalorii z 4000 do 700 kalorii. Jednocześnie zaczęła uprawiać codziennie intensywne treningi. Efekty zaczęły być widoczne bardzo szybko!

Źródło i fotografie: brightside.me