×

Zwracaj uwagę na promocje w Biedronce! Nie daj się oszukać mylącym etykietom cenowym

Jakiś czas temu wspominaliśmy o problemie z oznaczeniami cen w Lidlu, które wprowadzają klientów w błąd. Okazało się, że inne popularne dyskonty również stosują takie praktyki, a tym razem mowa o Biedronce.

Jeden z klientów stwierdził, że oznaczenia promocyjne są mylące, z kolei przedstawiciele sieci nie widzą problemu

Często jest tak, że cena rzeczywista okazuje się być zupełnie inna od tej promocyjnej, bo klient nie zauważył „gwiazdki” i drobnego druczku z warunkami zniżki.

„W sklepach stosowane są odpowiednie oznaczenia kolorystyczne” – padła odpowiedź

”Cena promocyjna obowiązuje przy zakupie trzech produktów”, „kupując 2 kilogramy oszczędzasz 30%”

Często są to właśnie „haczyki” dopisane drobnym druczkiem i oznaczone niesławną już gwiazdką. Na to jednak niewiele osób zwraca uwagę.

Jeśli różnica zostanie wyłapana przy kasie, to jeszcze nic straconego. Podczas większych zakupów ciężko jednak się zorientować

Jesteśmy przyzwyczajeni do kolorowych plakatów i kartek, więc wspomniane „oznaczenia kolorystyczne” nie robią klientom różnicy.

Milówka, Biedronka

Czasem niezgodności można zauważyć na paragonie, ciężko jednak chodzić z kwitkiem po sklepie, by sprawdzić, czy ceny się zgadzają

WP zwróciła się do przedstawicieli Biedronki, by poprosić o komentarz w tej sprawie. Odpowiedź nie do końca zadowoli klientów.

Stojaki Biedronka

„Informujemy, że w sklepach sieci Biedronka stosowane są odpowiednie oznaczenia kolorystyczne, które mają na celu łatwiejszą identyfikację poszukiwanych artykułów. […] Informacje na temat aktualnych promocji zamieszczamy także na naszej stronie internetowej” – brzmi odpowiedź Jeronimo Martins.

Wygląda na to, że warto zacząć robić zakupy ze znacznie większą ostrożnością, by uniknąć niemiłych niespodzianek przy kasie

Może Cię zainteresować