Dzięki tej militarnej diecie możesz pozbyć się nawet 5 kilogramów w ciągu zaledwie 7 dni

Kiedy spotykamy żołnierzy służących w naszym kraju, zazwyczaj są oni w doskonałej formie.

Szkolenie jest trudne i długie, więc wymaga również ścisłej diety. Podczas podstawowego szkolenia, żołnierze otrzymują trzy posiłki dziennie. Niektóre oddziały nie pozwalają rekrutom spożywać deserów. Dieta ma być pożywna i nie pozwolić ciału głodować. Jadłospis jest układany tak, by utrzymać idealną sylwetkę.

Jeśli więc w krótkim czasie chcesz pozbyć się kilku kilogramów, warto spróbować. Główną zaletą jest to, że jest zdrowa i dodaje energii na cały dzień. Wystarczy tydzień, by pozbyć się 5 kilogramów.

Dzień 1

Śniadanie

  • grejpfrut
  • tost z masłem orzechowym
  • kawa lub herbata

Nie dodajemy śmietanki, cukru czy słodzików.

Drugie śniadanie

  • tost z tuńczykiem
  • kawa lub herbata

Obiad

  • 25 dag mięsa (dowolny rodzaj)
  • szklanka fasolki szparagowej
  • banan
  • małe jabłko
  • kubek lodów waniliowych

Dzień 2

Śniadanie

  • jajko
  • tost
  • pół banana

Drugie śniadanie

  • opakowanie serka wiejskiego
  • jajko na twardo
  • 5 krakersów

Obiad

  • 2 parówki
  • brokuły
  • szklanka marchewki
  • pół banana
  • pół kubeczka lodów waniliowych

Dzień 3

Śniadanie

  • 5 krakersów
  • jabłko
  • kilka plasterków sera żółtego

Drugie śniadanie

  • jajko
  • tost

Obiad

  • szklanka tuńczyka
  • pół banana
  • kubeczek lodów waniliowych

Posiłki warto spożywać regularnie. Nie podjadaj i popijaj wodę. Nie zapominaj o ćwiczeniach! Dietę możesz stosować tak długo, jak zechcesz. W ciągu 7 dni możesz zrzucić nawet 5 kilogramów, jednak pamiętaj, że we wszystkim należy mieć umiar. Niektóre produkty można zastąpić. Masło orzechowe może być zamienione na migdały, masło sojowe, hummus czy pastę z fasoli. Z kolei krakersy na wafle ryżowe. Mięso należy grillować lub gotować. Tak samo warzywa. Możesz również przygotować je na parze.

Warto robić cztery dni przerwy w diecie jeśli chcesz ją stosować przez dłuższy czas. Pamiętaj jednak, by unikać kalorycznych posiłków i alkoholu.

Życzymy szybkich efektów!

Źródło: lifebuzz.com | Fotografie: lifebuzz.com

DODAJ KOMENTARZ

Zobacz komentarze