W reklamie znanej marki wystąpiła modelka o niecodziennym wyglądzie. Wywołała tym lawinę komentarzy

Marka Adidas lubi szokować kontrowersyjnymi reklamami. Być może właśnie stąd jej olbrzymia i ciągle rosnąca popularność. Najnowszy spot nie jest wyjątkiem. Ciekawi z jakiego powodu?

Cały szum o….włosy

W jednej z najnowszych reklam marki Adidas wzięła udział Arvida Byström, szwedzka modelka i aktywistka. 26-latka jest propagatorką ruchu „no shave” w sieci. Zachęca kobiety, aby były naturalne i nie goliły się. Według niej jest to najlepszy sposób na to, aby sprzeciwić się utartym i sztywnym schematom dotyczącym kobiecego ciała. Jak już wielu z Was zdążyło się domyślić, modelka wstępuje w reklamie, jednocześnie propagując swoje przekonania…

Arvida jest ubrana w dziewczęcy strój, a na jej stopach znajdują się promowane buty Superstar. Wygląda naprawdę niewinnie. Jednak to nie buty są w centrum uwagi każdego, kto ogląda ten spot, a nogi modelki.

Są nieogolone

Po wypuszczeniu przez markę Adidas reklamy, która wzbudziła sporo kontrowersji, Arvida Byström postanowiła zabrać głos. Jest rozczarowana tym, jak ludzie odebrali to, co miała do przekazania. Modelka na swoim profilu na Instagramie napisała:

Moje zdjęcie z kampanii Adidas Originals spowodowało wiele nieprzyjemnych komentarzy. Moje nieopalone, kobiece ciało miało jedyną niepasującą cechę, czyli lekkie owłosienie na nogach. Otrzymałam nawet wiadomości z groźbami gwałtu.

Komentarze pod reklamą

Internauci nie zostawili suchej nitki na modelce także na oficjalnym kanale Marki Adidas w popularnym serwisie internetowym – „To nie dziewczyna, to małpa!”, „Spalcie to! Ogól nogi s*ko albo włóż spodnie” -grzmieli.

Czy tak ma być?

Jesteśmy przyzwyczajeni do pewnych wzorców, zwłaszcza jeśli idzie o wygląd. Kiedy ktoś myśli inaczej, pozostali patrzą na niego z oburzeniem lub niesmakiem. Myślicie jednak, że modelka przesadziła?

A Wam podoba się taki rodzaj promowania marki?